DE MANDARIJN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1121 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Mandarijn. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 17:31 Smaakte goed, miste een saus. Goed warm, vriendelijke bezorger.
20 jun 2026 om 19:26 Heerlijk. snel en lekker warm
17 jun 2026 om 18:39 Good portions and tasty food
14 jun 2026 om 19:33 Snelle bezorging, eten goed.
13 jun 2026 om 19:37 Prima
13 jun 2026 om 16:32 We hebben nog niet gegeten maar het is altijd geweldig goed. De bami goreng Singapore is heerlijk, Rundvlees met ketjap ook superlekker. Wij blijven bestellen!!
1 jun 2026 om 21:59 Was lekker. Behoorlijke portie. Binnen de tijd bezorgd door vriendelijke bezorger. Ik ga vast hier nog eens bestellen.
30 mei 2026 om 20:26 Eten van de mandarijn is altijd heerlijk!
21 mei 2026 om 19:34 Heerlijk gegeten en was snel bezorgd! top weer
19 mei 2026 om 16:35 Het eten was niet goed verpakt. Alle verschillende groentegerechten bevatten vooral paprika. De smaak was flauw. Ik had ossenhaas met knoflook en gember besteld, maar kreeg ossenhaas met ook weer heel veel paprika.